C carlos2209 Lid 30 jul 2009 #1 Heren, Klopt het dat bij een bj 1983'er een luikje aanwezig is tbv vervangen koppeling? gr Carlos
L larsjeG40 Komt hier geregeld 31 jul 2009 #2 volgens mij loopt je splain as een stukje je vliegwiel in dus zal de versnellingsbak alsnog los moeten ondanks er mischien een luikje zit
volgens mij loopt je splain as een stukje je vliegwiel in dus zal de versnellingsbak alsnog los moeten ondanks er mischien een luikje zit
T TonSR Loopt hier de deur plat 16 aug 2009 #4 en ik jaren geleden met een k70 van vw kon je de helft van vliegwiel los maken was kunstof toen al op de priesas zat een veer die kon je met seciaal verentangetje los halen heb het eigenlijk verder nooit meer gezien bij andere auto,s. maar blijkbaar wordt dit nog steeds bij sommige modellen toegepast. vgr tonsr:hmmz:hmmz
en ik jaren geleden met een k70 van vw kon je de helft van vliegwiel los maken was kunstof toen al op de priesas zat een veer die kon je met seciaal verentangetje los halen heb het eigenlijk verder nooit meer gezien bij andere auto,s. maar blijkbaar wordt dit nog steeds bij sommige modellen toegepast. vgr tonsr:hmmz:hmmz