N nicocorsa Komt hier geregeld 31 aug 2009 #1 iemand enige idee of foto's hoe de koffer spoiler van steinmetz op de insignia 5d staat . groetjes
T TonSR Loopt hier de deur plat 31 aug 2009 #2 nu al aan het verbouwen,ff vragen aan die of geen met fotoshoppen,ben ook wel benieuwd naar dat resultaat. vgr tonsr.
nu al aan het verbouwen,ff vragen aan die of geen met fotoshoppen,ben ook wel benieuwd naar dat resultaat. vgr tonsr.
N nicocorsa Komt hier geregeld 31 aug 2009 #3 niet aan het verbouwen enkel eens zien hoe die spoiler er int echt uit ziet . het eerste wat we inbouwen .is een rubber mat en een kinderstoeltje lol .
niet aan het verbouwen enkel eens zien hoe die spoiler er int echt uit ziet . het eerste wat we inbouwen .is een rubber mat en een kinderstoeltje lol .
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 2 sep 2009 #4 bedoel je de irmscher spoiler? voor zover ik weet heeft de Steinmetz versie geen spoiler: Dit is de irmscher spoiler: ik heb even een shop gemaakt van een 5deurs met irmscher spoiler. ik hoop dat je dr wat mee kunt
bedoel je de irmscher spoiler? voor zover ik weet heeft de Steinmetz versie geen spoiler: Dit is de irmscher spoiler: ik heb even een shop gemaakt van een 5deurs met irmscher spoiler. ik hoop dat je dr wat mee kunt
N nicocorsa Komt hier geregeld 2 sep 2009 #5 okee heel erg bedankt . dat was de bedoeling dus een irmcher spoiler