H hum Post best veel 9 jan 2010 #1 ik ben bezig m'n manta gsi '89 weer op de been te brengen maar nu kom ik erachter dat me motor kap iets lichter van kleur is als de rest van de auto het kleur nr op het type plaatje is 359 maar is dit nu donker grijs-metallic of iets lichter :wtf
ik ben bezig m'n manta gsi '89 weer op de been te brengen maar nu kom ik erachter dat me motor kap iets lichter van kleur is als de rest van de auto het kleur nr op het type plaatje is 359 maar is dit nu donker grijs-metallic of iets lichter :wtf
M MantasticB1 Komt hier geregeld 10 jan 2010 #2 1 nummer kan 2 tinten inhouden dat moet je ter plekke zelf uitzoeken welke tint je hebt door een kleurkaart bij de winkel. en dan nog is het geen garantie dat de kleur niet afwijkt!
1 nummer kan 2 tinten inhouden dat moet je ter plekke zelf uitzoeken welke tint je hebt door een kleurkaart bij de winkel. en dan nog is het geen garantie dat de kleur niet afwijkt!
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 10 jan 2010 #4 bepaalde kleur heeft 1 nr ,maar dan nog kan die kleur idd div tinten hebben daarom spuiten ze ook uit zie je verschil niet kameraad had blauwe auto div keren schaden gehad , maar je zag niets tot dat de achterklep en motor kap naast el kaar lagen was de 1 veel lichter
bepaalde kleur heeft 1 nr ,maar dan nog kan die kleur idd div tinten hebben daarom spuiten ze ook uit zie je verschil niet kameraad had blauwe auto div keren schaden gehad , maar je zag niets tot dat de achterklep en motor kap naast el kaar lagen was de 1 veel lichter
H hum Post best veel 10 jan 2010 #5 oke dan kan ik beter f een lakstift laten maken bedankt maar weer king::wors:wors