2 2slow Loopt hier de deur plat 20 jun 2008 #1 Heeft de X20xev dezelfde kleppendeksel als de c18xe? En is dan dus de bougiekap het zelfde? Want daar gaat het uiteindelijk om.
Heeft de X20xev dezelfde kleppendeksel als de c18xe? En is dan dus de bougiekap het zelfde? Want daar gaat het uiteindelijk om.
2 2slow Loopt hier de deur plat 24 jun 2008 #4 Bedankt! :thumbup Zal eens kijken of ik ooit een rood c18xe bougiekapje kan scoren.
wim-v6 Forumbewoner 9 aug 2008 #6 Ht rode kapje is van generzins enige nut, buiten dat dat rode kapje gewoon mooier is. De kleppendeksels zelf zijn 110% gelijk aan elkaar. gaat dus alleen om de bougie afdekkap. Willem
Ht rode kapje is van generzins enige nut, buiten dat dat rode kapje gewoon mooier is. De kleppendeksels zelf zijn 110% gelijk aan elkaar. gaat dus alleen om de bougie afdekkap. Willem
F FutureCow Lid 13 aug 2008 #9 Ik dacht dat je ook harder gaat met een een rode bougie afdek kap. een PK'tje of 20 heb je er zo bij!
Ik dacht dat je ook harder gaat met een een rode bougie afdek kap. een PK'tje of 20 heb je er zo bij!
2 2slow Loopt hier de deur plat 13 aug 2008 #10 In de praktijk zijn de motoren met een rood kapje zijn geleverd 11 pk lager.
O Opel4-life Komt weleens kijken 14 aug 2008 #11 oke het is versiering van het blokske is ook BELANGRIJK