M MantasticB1 Komt hier geregeld 27 nov 2009 #3 nog ff en er worden insignia kampeerwagens aangeboden
T TonSR Loopt hier de deur plat 27 nov 2009 #4 das nou een mooie kleine campeer wagen,geen kist er in maar 1 persoons bed,dan heb je toch een mini camper zeg nou zelf:sleeping:sleeping vgr tonsr
das nou een mooie kleine campeer wagen,geen kist er in maar 1 persoons bed,dan heb je toch een mini camper zeg nou zelf:sleeping:sleeping vgr tonsr
J JoopvanBennekom Post best veel 4 feb 2010 #6 Als je dan toch dood gaat dan maar in stijl naar je laatste rustplaats toch?
R Roderick Komt weleens kijken 7 feb 2010 #7 origineel gepost door JoopvanBennekom Als je dan toch dood gaat dan maar in stijl naar je laatste rustplaats toch? Jij snapt het:wors
origineel gepost door JoopvanBennekom Als je dan toch dood gaat dan maar in stijl naar je laatste rustplaats toch? Jij snapt het:wors
M MantasticB1 Komt hier geregeld 7 feb 2010 #8 origineel gepost door GSi-EVO2 origineel gepost door MantasticB1 nog ff en er worden insignia kampeerwagens aangeboden Sterker nog, die zijn er al! Alleen heten ze dan Ford Herald Insignia. ford?:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:swear:swear:swear:fy1:fy1:fy1 foei wat een zware belediging!!!-offtopic
origineel gepost door GSi-EVO2 origineel gepost door MantasticB1 nog ff en er worden insignia kampeerwagens aangeboden Sterker nog, die zijn er al! Alleen heten ze dan Ford Herald Insignia. ford?:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:swear:swear:swear:fy1:fy1:fy1 foei wat een zware belediging!!!-offtopic
A Astraman Hoort bij de inboedel 7 feb 2010 #9 origineel gepost door Roderick origineel gepost door JoopvanBennekom Als je dan toch dood gaat dan maar in stijl naar je laatste rustplaats toch? Jij snapt het:wors Mja ik ben liever levend in stijl.
origineel gepost door Roderick origineel gepost door JoopvanBennekom Als je dan toch dood gaat dan maar in stijl naar je laatste rustplaats toch? Jij snapt het:wors Mja ik ben liever levend in stijl.
J JoopvanBennekom Post best veel 7 feb 2010 #10 Ik hoop dat als ik ga in stijl dat dit echte oldtimers zijn:jerry