E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 12 jan 2010 #22 zulke dingen bouw je er toch het liefst zelf op, of hoe heb ik dit nu? en achteraf maar pronken met andermans creaties.. :wtf
zulke dingen bouw je er toch het liefst zelf op, of hoe heb ik dit nu? en achteraf maar pronken met andermans creaties.. :wtf
N Nova_C20xe Komt hier geregeld 12 jan 2010 #24 origineel gepost door asconahobbyist best zonde van zo'n 350Z maar ja,als je voor een duppie op de eerste rang wil zitten.. Als hassan dat nou zo doet met zn golf 3 diesel,oké:jerry Als hassan dat nou zo doet met zn golf 3 diesel,oké:jerry We gaan hier niet discrimineren toch?
origineel gepost door asconahobbyist best zonde van zo'n 350Z maar ja,als je voor een duppie op de eerste rang wil zitten.. Als hassan dat nou zo doet met zn golf 3 diesel,oké:jerry Als hassan dat nou zo doet met zn golf 3 diesel,oké:jerry We gaan hier niet discrimineren toch?
A Astra JP Post best veel 12 jan 2010 #25 Older raast. Dit had ik niet geaccepteerd. 750 dollar is ook wel veel te weinig om dit goed te laten doen maar dit is echt erg.....
Older raast. Dit had ik niet geaccepteerd. 750 dollar is ook wel veel te weinig om dit goed te laten doen maar dit is echt erg.....
M McKaamos Hoort bij de inboedel 16 jan 2010 #29 origineel gepost door Fearless Mischien is t een soort van nieuwe styl? zoals ratlook oid De Screwed Look?
origineel gepost door Fearless Mischien is t een soort van nieuwe styl? zoals ratlook oid De Screwed Look?
R redmanta Komt weleens kijken 16 jan 2010 #30 750 dollar voor enkel 2 onderlippen en 2 sideskurts te spuiten en monteren is volgens mij niet zo´n heel rare prijs. op deze manier is 50 dollar nog te veel.
750 dollar voor enkel 2 onderlippen en 2 sideskurts te spuiten en monteren is volgens mij niet zo´n heel rare prijs. op deze manier is 50 dollar nog te veel.
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 16 jan 2010 #31 origineel gepost door McKaamos origineel gepost door Fearless Mischien is t een soort van nieuwe styl? zoals ratlook oid De Screwed Look? gahahah :jerry
origineel gepost door McKaamos origineel gepost door Fearless Mischien is t een soort van nieuwe styl? zoals ratlook oid De Screwed Look? gahahah :jerry
R R.Frankhuisen Post best veel 16 jan 2010 #32 IK denk dat als die auto gekeurd word dat die minstens 2 groepen omhoog gaat in de wegenbelasting hahah ik zou echt :cry als ik mijn auto zo terug zou krijgen van de dealer.. :wtf
IK denk dat als die auto gekeurd word dat die minstens 2 groepen omhoog gaat in de wegenbelasting hahah ik zou echt :cry als ik mijn auto zo terug zou krijgen van de dealer.. :wtf