U utregone Post best veel 24 jun 2012 #41 weet je misschien waar die lucht vandaan zou kunnen komen? carterpan pakking, is dat een kwestie van carterpan los schoeven en nieuwe pakking er op? (eerst alle olie er uit laten lopen uiteraard)
weet je misschien waar die lucht vandaan zou kunnen komen? carterpan pakking, is dat een kwestie van carterpan los schoeven en nieuwe pakking er op? (eerst alle olie er uit laten lopen uiteraard)
J joop1970 Hoort bij de inboedel 24 jun 2012 #42 Ja, als het lek daar vandaan komt in ieder geval. Kan ook van hogerop komen en naar beneden lopen.
J joop1970 Hoort bij de inboedel 24 jun 2012 #43 Ja, als het lek daar vandaan komt in ieder geval. Kan ook van hogerop komen en naar beneden lopen.
U utregone Post best veel 24 jun 2012 #44 ik heb even een nieuw topic geplaats aangezien het ergens anders over gaat. deze kan gesloten worden :thumb
ik heb even een nieuw topic geplaats aangezien het ergens anders over gaat. deze kan gesloten worden :thumb
U utregone Post best veel 24 jun 2012 #45 ik heb even een nieuw topic geplaats aangezien het ergens anders over gaat. deze kan gesloten worden :thumb
ik heb even een nieuw topic geplaats aangezien het ergens anders over gaat. deze kan gesloten worden :thumb