C conradje Komt weleens kijken 10 jul 2010 #1 wat is dat kasjte onder de achterbank waar een constante en geschakelde plus op staat?
S Sjors-V6 Post best veel 10 jul 2010 #2 Het enige wat ik mij daar kan denken zijn 2 relais (achter bank verwarming) maar een kastje.. heb je een foto ? Sjors
Het enige wat ik mij daar kan denken zijn 2 relais (achter bank verwarming) maar een kastje.. heb je een foto ? Sjors
C conradje Komt weleens kijken 12 jul 2010 #4 zal er eens een foto van maken., geen benzinepomp heb er de stekker afgehaald en de auto rijd gewoon duss,.. staan wel 2 richtings pijlen op dacht ik, dacht eerst dat t een soort gps ding was ofzo
zal er eens een foto van maken., geen benzinepomp heb er de stekker afgehaald en de auto rijd gewoon duss,.. staan wel 2 richtings pijlen op dacht ik, dacht eerst dat t een soort gps ding was ofzo
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 3 aug 2010 #6 Nee die zit onder de armsteun. Heb je ondertussen al een foto??? Gr Jack
S Sjors-V6 Post best veel 7 aug 2010 #7 origineel gepost door conradje staan wel 2 richtings pijlen op dacht ik, dacht eerst dat t een soort gps ding was ofzo Hmmm 'Fahrrichtung' ? dan is het van een achteraf ingebouwd DWA (Alarmsysteem) @Tinuske, Benzine pomp ligt toch in de brandstof tank :angel
origineel gepost door conradje staan wel 2 richtings pijlen op dacht ik, dacht eerst dat t een soort gps ding was ofzo Hmmm 'Fahrrichtung' ? dan is het van een achteraf ingebouwd DWA (Alarmsysteem) @Tinuske, Benzine pomp ligt toch in de brandstof tank :angel
T Tinuske Komt weleens kijken 7 aug 2010 #8 origineel gepost door Sjors-V6 origineel gepost door conradje staan wel 2 richtings pijlen op dacht ik, dacht eerst dat t een soort gps ding was ofzo Hmmm 'Fahrrichtung' ? dan is het van een achteraf ingebouwd DWA (Alarmsysteem) @Tinuske, Benzine pomp ligt toch in de brandstof tank :angel klopt ja, maar bij sommige auto's kun je onder de achterbank bij de brandstofpomp via een klep. dacht dat het misschien zoiets was
origineel gepost door Sjors-V6 origineel gepost door conradje staan wel 2 richtings pijlen op dacht ik, dacht eerst dat t een soort gps ding was ofzo Hmmm 'Fahrrichtung' ? dan is het van een achteraf ingebouwd DWA (Alarmsysteem) @Tinuske, Benzine pomp ligt toch in de brandstof tank :angel klopt ja, maar bij sommige auto's kun je onder de achterbank bij de brandstofpomp via een klep. dacht dat het misschien zoiets was
C conradje Komt weleens kijken 8 aug 2010 #9 ships,.. net terug van vakantie helemaal vergeten plaatje bij t praatje maken dat doe ik zsm even