Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gezellig hier:wtf we hebben het hier alleen maar over in elkaar gelopen Motorblokken, opgeblazen koppakkingen , deuken en krassen over je auto en meer van dat soort dingen en jij noemt dat gezellig!!
Nee hoor Mark niet schrikken ik weet ook heel goed dat je hier bent om ook te iets te willen weten over het hoe en het wat van de Omega.
Ik moet zeggen ik heb hier ook een hoop geleerd, vooral de How to do's zijn ook goed.
Ha Mark, welkom. heb zelf ook omega maar kan er een paar maanden niet in rijden. heb net een armoperatie gehad en mag een maand of 4 niet schakelen. nu ben ik verbannen naar de golf gt tsi van mijn vriendin. die heeft een 7 bak automaat. Das flink balen want rij toch liever in mijn achterwieldebiel! maar nogmaals welkom en een fijne tijd hier...
Ha Mark, welkom. heb zelf ook omega maar kan er een paar maanden niet in rijden. heb net een armoperatie gehad en mag een maand of 4 niet schakelen. nu ben ik verbannen naar de golf gt tsi van mijn vriendin. die heeft een 7 bak automaat. Das flink balen want rij toch liever in mijn achterwieldebiel! maar nogmaals welkom en een fijne tijd hier...
kan begrijpen dat je dan flink baalt,heb aardig wat andere auto`s gehad
maar vind dat er geen een zo is als de omega
maar het positieve ervan is dat je niet weet wat je overkomt als je dalijk weer in je omega kan rijden
beterschap en hopen dat je snel weer kan schakelen