B bjornno Komt weleens kijken 7 dec 2009 #1 wie heeft weet van een F20 met van fabriek uit met sper .bestaan ze en wat voor sper zit er in
T TRPower Komt hier geregeld 7 dec 2009 #2 er bestaat geen f20 met fabriekssper wel een f18, en dat is maar 20% ofzo als ik t goed heb ik heb zelf zo een f18, maar je merkt het wel hoor
er bestaat geen f20 met fabriekssper wel een f18, en dat is maar 20% ofzo als ik t goed heb ik heb zelf zo een f18, maar je merkt het wel hoor
B bjornno Komt weleens kijken 7 dec 2009 #3 heb juist een bak gekocht op kapaaza en daar stond dat in het is daarmee dat ik het vraag
B bjornno Komt weleens kijken 7 dec 2009 #4 ik heb juist contact opgenomen met die man .de bak komt van een 88 er kadet 16v het is toch een F20 met van fabriek uit een 25procent sper
ik heb juist contact opgenomen met die man .de bak komt van een 88 er kadet 16v het is toch een F20 met van fabriek uit een 25procent sper
T theunm Loopt hier de deur plat 7 dec 2009 #5 Verhaal kan kloppen is inderdaad een optie geweest maar wel schaars theun
B bjornno Komt weleens kijken 7 dec 2009 #6 hoe kan je het controleren of de bak een sper heeft als hij nog niet onder de auto hangt
H hillclimber16V Komt hier geregeld 7 dec 2009 #7 Je steekt de cardanassen er in en als je aan één as draait moet de andere in dezelfde richting draaien. Bij een gewoon differentieel zal die tegenovergestelde ricting draaien Of even dekseltje verwijderen en als er geen planeetwieltjes te zien zijn = sper
Je steekt de cardanassen er in en als je aan één as draait moet de andere in dezelfde richting draaien. Bij een gewoon differentieel zal die tegenovergestelde ricting draaien Of even dekseltje verwijderen en als er geen planeetwieltjes te zien zijn = sper
S sinister Komt weleens kijken 7 dec 2009 #8 heb zelf ook zo'n F20 gehad en dat merkte je ECHT goed!! Heb hm ooit verkocht maar nooit meer gevonden helaas!!!! greetz
heb zelf ook zo'n F20 gehad en dat merkte je ECHT goed!! Heb hm ooit verkocht maar nooit meer gevonden helaas!!!! greetz
B bjornno Komt weleens kijken 7 dec 2009 #9 ok ik hoor dat ik er goed aangedaan heb hem te kopen ga hem gebruiken voor mijn 8 klepper in de rallycross
ok ik hoor dat ik er goed aangedaan heb hem te kopen ga hem gebruiken voor mijn 8 klepper in de rallycross
T thomas-opel83 Komt weleens kijken 7 dec 2009 #10 heb ook ooit gehoord dat er wel eens in een calibra turbo iets van een wokkelsper zat,standaard?! weet niet of dat klopt?!
heb ook ooit gehoord dat er wel eens in een calibra turbo iets van een wokkelsper zat,standaard?! weet niet of dat klopt?!
B bjornno Komt weleens kijken 7 dec 2009 #12 ja rallycross een beetje sper is beter dan geen sper en heb de bak goedkoop yves jij bent toch die gene met de witte d kadett
ja rallycross een beetje sper is beter dan geen sper en heb de bak goedkoop yves jij bent toch die gene met de witte d kadett