M Mitchell1994 Lid 17 apr 2013 #1 Mijn Insignia. hatchback design Edition 1.6 turbo 180 PK Zicht- en lichtpakket. Electronic Climate Control. Navi 900 Europa. Opel Eye. 18 inch velgen.
Mijn Insignia. hatchback design Edition 1.6 turbo 180 PK Zicht- en lichtpakket. Electronic Climate Control. Navi 900 Europa. Opel Eye. 18 inch velgen.
Opeltje17 Forumbewoner 17 apr 2013 #2 Welkom, Mooie Insignia :thumb Als het jaartal in je gebruikersnaam ook je geboorte jaar is heb je op hele jonge leeftijd een dikke wagen onder je kont :thumbup
Welkom, Mooie Insignia :thumb Als het jaartal in je gebruikersnaam ook je geboorte jaar is heb je op hele jonge leeftijd een dikke wagen onder je kont :thumbup
J Jimbo2802 Lid 17 apr 2013 #4 Nice mitchel! , post je foto's ook in een ander topic ''Show hier je insignia''
A alaintrines Komt weleens kijken 18 apr 2013 #5 Welkom op het forum, kom je 19 mei ook naar de Insignia meeting :thumb Mooie Insignia :kewlpics
A alaintrines Komt weleens kijken 18 apr 2013 #7 In Rosmalen, moet je even kijken bij Insignia meeting :thumb
N nicocorsa Komt hier geregeld 18 apr 2013 #9 hey heb er een even een fb event van gemaakt . ik ben gek op die dubbele uitlaat die jullie benzine turbo's hebben . mijn diesel heeft dit niet kut zeg . binnenkort mss wat aanpassen . ja wij willen mooie foto's zien .
hey heb er een even een fb event van gemaakt . ik ben gek op die dubbele uitlaat die jullie benzine turbo's hebben . mijn diesel heeft dit niet kut zeg . binnenkort mss wat aanpassen . ja wij willen mooie foto's zien .
M Mitchell1994 Lid 18 apr 2013 #10 Ja klopt vind ik ook, dat maakt de achter kant toch wat spotiever. Alleen die link doet het bij mij niet .
Ja klopt vind ik ook, dat maakt de achter kant toch wat spotiever. Alleen die link doet het bij mij niet .
M Mitchell1994 Lid 19 apr 2013 #11 Even een vraagje, wie weet hoeveel max watt verlichting in de Insignia kan, in verband met het weg smelten van de koplamp unit.
Even een vraagje, wie weet hoeveel max watt verlichting in de Insignia kan, in verband met het weg smelten van de koplamp unit.
M MattVC Komt weleens kijken 14 mei 2013 #12 knappe insignia Mitchell , dubbele uitlaat staat er ook mooi onder !