B .B4R7. Loopt hier de deur plat 18 jul 2009 #21 @ stefan m. zou je mij eens n keer kunnen uitleggen hoe jij zo mooi dat carbon maakt?? verder gave shops idd.. kweet niet of ik nog mee ga doen
@ stefan m. zou je mij eens n keer kunnen uitleggen hoe jij zo mooi dat carbon maakt?? verder gave shops idd.. kweet niet of ik nog mee ga doen
W wingersv Post best veel 18 jul 2009 #22 dat van dat carbon wil ik ook wel weten die van stefan heeft wel wat weg van de gene die ik aan het maken ben
dat van dat carbon wil ik ook wel weten die van stefan heeft wel wat weg van de gene die ik aan het maken ben
W wingersv Post best veel 21 jul 2009 #24 ik zal die van mij morgen even plaatsen als ik achter me eigen pc zit
R rabbitopc Komt hier geregeld 22 jul 2009 #28 origineel gepost door stefan m. nope contest loopt t/m vandaag dus morgen de poll! niet dat 1 dag iets uitmaakt maar je zei TOT 22 juli dus tot en met 21 juli
origineel gepost door stefan m. nope contest loopt t/m vandaag dus morgen de poll! niet dat 1 dag iets uitmaakt maar je zei TOT 22 juli dus tot en met 21 juli
W wingersv Post best veel 22 jul 2009 #30 nou bij deze de mijne bumper aangepast lampen donker verlaagd andere luchthaper zijkant skirt veranderd met sidepipes bovenkant van kleur veranderd antene weg deurgreep verwijderd vectra b spiegels ramen getint andere velgen dat was het volgens mij wel zo'n beetje
nou bij deze de mijne bumper aangepast lampen donker verlaagd andere luchthaper zijkant skirt veranderd met sidepipes bovenkant van kleur veranderd antene weg deurgreep verwijderd vectra b spiegels ramen getint andere velgen dat was het volgens mij wel zo'n beetje