C chris1508 Komt weleens kijken 2 jan 2011 #1 hallo, heeft iemand ooit eens een 2.5 v6 (c25xe) aan een kms systeem zien hangen. zo ja heb je een link. ik zoek meer info hier over :angel - welke voordelen, enz.
hallo, heeft iemand ooit eens een 2.5 v6 (c25xe) aan een kms systeem zien hangen. zo ja heb je een link. ik zoek meer info hier over :angel - welke voordelen, enz.
G Gupy Komt hier geregeld 21 jan 2011 #4 Vader van Kevin (Mirage) rijdt met een grijze Cali X30XE, KMS en Jenvey TB's. :wub :wub Ik zie hem alleen af en toe in Zundert.
Vader van Kevin (Mirage) rijdt met een grijze Cali X30XE, KMS en Jenvey TB's. :wub :wub Ik zie hem alleen af en toe in Zundert.
G Gupy Komt hier geregeld 21 jan 2011 #5 Vader van Kevin (Mirage) rijdt met een grijze Cali X30XE, KMS en Jenvey TB's. :wub :wub Ik zie hem alleen af en toe in Zundert.
Vader van Kevin (Mirage) rijdt met een grijze Cali X30XE, KMS en Jenvey TB's. :wub :wub Ik zie hem alleen af en toe in Zundert.
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 21 jan 2011 #6 Waarom KMS? Vind VEMS een veel mooier systeem. Maar goed elke motor kan omgebouwd worden naar vrij programmeerdbaar
Waarom KMS? Vind VEMS een veel mooier systeem. Maar goed elke motor kan omgebouwd worden naar vrij programmeerdbaar
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 21 jan 2011 #7 Waarom KMS? Vind VEMS een veel mooier systeem. Maar goed elke motor kan omgebouwd worden naar vrij programmeerdbaar
Waarom KMS? Vind VEMS een veel mooier systeem. Maar goed elke motor kan omgebouwd worden naar vrij programmeerdbaar