P petje Komt weleens kijken 10 dec 2008 #1 hallo allemaal ik heb een vraag kan je een kop van een c20ne op een onderblok zetten van een seh zetten :hmmz gr willem
hallo allemaal ik heb een vraag kan je een kop van een c20ne op een onderblok zetten van een seh zetten :hmmz gr willem
R Rico2.0 Komt weleens kijken 11 dec 2008 #4 origineel gepost door stoppelflieger ja,zijn volgens mij het zelfde op nokkenas naorigineel gepost door opelkadetje ook andere zuigers geloof ik.. Gelukkig zitten de zuigers niet in de kop Dus ja, op de nokkenas na zijn ze (de koppen) gelijk meen ik
origineel gepost door stoppelflieger ja,zijn volgens mij het zelfde op nokkenas naorigineel gepost door opelkadetje ook andere zuigers geloof ik.. Gelukkig zitten de zuigers niet in de kop Dus ja, op de nokkenas na zijn ze (de koppen) gelijk meen ik
P petje Komt weleens kijken 11 dec 2008 #6 dus zo als ik begrijp past het en kan ik dan de kabel boom + comp van een c20ne gebruiken? gr willem
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 11 dec 2008 #7 verkeerd gelezen lol maar t is wel berust op waarheid
S StefanAscona1987 Komt weleens kijken 12 dec 2008 #10 Mits je een uitlaatpijp hebt met een lambda sonde toch?
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 12 dec 2008 #12 er kan toch ook verschil zitten in gasklep sensor/ potentie meter of hoe dat ook mag heten..?
wim-v6 Forumbewoner 12 dec 2008 #13 jupz, de latere C20NE is voorzien van gaskleppositie sensor (potentiometer) de oudere hebben een gasklep positie schakelaar (3 standen: gasklep dicht > open > Volgas) Willem
jupz, de latere C20NE is voorzien van gaskleppositie sensor (potentiometer) de oudere hebben een gasklep positie schakelaar (3 standen: gasklep dicht > open > Volgas) Willem
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 12 dec 2008 #14 @ petje het ergste wat er kan gebeuren is dus dat je de voorpijp moetafdoppen of dat je een andere voorpijp er op moet zetten voor de lamda... en een andere gaskleppnhuis plus sensor geen ramp lijkt me...
@ petje het ergste wat er kan gebeuren is dus dat je de voorpijp moetafdoppen of dat je een andere voorpijp er op moet zetten voor de lamda... en een andere gaskleppnhuis plus sensor geen ramp lijkt me...
P petje Komt weleens kijken 12 dec 2008 #16 nee dat is geen ramp en het is 1 met lamda en komt uit het jaar 1987
R Rens_Corsa Post best veel 14 dec 2008 #17 Yep dat gaat lukken Rij zelf met een c20ne motor met seh zuigers erin...