B Bannie Komt weleens kijken 27 jan 2010 #1 Hallo, Ik heb in mijn vectra b een 2.5 v6 (C2.5xe) Nou loopt die op 5 cilinders, en hij heeft het volle vermogen niet meer! en hij neemt gemiddeld 1 op 5! Is dit een verbrande klep? of is dit wat anders? Gr Bennie
Hallo, Ik heb in mijn vectra b een 2.5 v6 (C2.5xe) Nou loopt die op 5 cilinders, en hij heeft het volle vermogen niet meer! en hij neemt gemiddeld 1 op 5! Is dit een verbrande klep? of is dit wat anders? Gr Bennie
wim-v6 Forumbewoner 28 jan 2010 #2 zou eerst maar eens naar de volgende punten kijken: - bougies - bougiekabels - DIS module als daar niks mee is, dan zal je compressie moeten meten. Willem
zou eerst maar eens naar de volgende punten kijken: - bougies - bougiekabels - DIS module als daar niks mee is, dan zal je compressie moeten meten. Willem
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 9 feb 2010 #4 je bobine. zwarte blok waar al je bougiekabels bij uitkomen. is idd een veel voorkomend euvel zoals wim al zei.
je bobine. zwarte blok waar al je bougiekabels bij uitkomen. is idd een veel voorkomend euvel zoals wim al zei.