2 2slow Loopt hier de deur plat 29 mrt 2010 #3 In het kader van het nieuws van afgelopen weken.......:angel
R redmanta Komt weleens kijken 4 apr 2010 #6 ik vind dit wel een goeie maaar eigenlijk is het dieptriestig, en zeker dat ze het constant in de doofpot steken
ik vind dit wel een goeie maaar eigenlijk is het dieptriestig, en zeker dat ze het constant in de doofpot steken
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 4 apr 2010 #7 er zijn 2 afleveringen van southpark die gaan dr ook over. geweldig ! de aller nieuwsete 1403 en nog een andere..
er zijn 2 afleveringen van southpark die gaan dr ook over. geweldig ! de aller nieuwsete 1403 en nog een andere..
K KERNI Komt weleens kijken 4 apr 2010 #9 ik vind dit wel een goeie maaar eigenlijk is het dieptriestig, en zeker dat ze het constant in de doofpot steken Is het niet dieppriestig? Ik vind dat ook, maar ja tis de kerk he Gr.kerni
ik vind dit wel een goeie maaar eigenlijk is het dieptriestig, en zeker dat ze het constant in de doofpot steken Is het niet dieppriestig? Ik vind dat ook, maar ja tis de kerk he Gr.kerni
S schuitje Loopt hier de deur plat 5 apr 2010 #10 o wat zijn wij als gristenen heilig!!! HEILIGE BOONTJES JAH ( met nadruk op boontjes) echt sneu zulk volk groetjes
o wat zijn wij als gristenen heilig!!! HEILIGE BOONTJES JAH ( met nadruk op boontjes) echt sneu zulk volk groetjes
M Mijncorsa.nl Post best veel 6 apr 2010 #11 Gristenen? Ik vind het een goeie. Zonder leedvermaak was het een stuk minder leuk
T TonSR Loopt hier de deur plat 6 apr 2010 #12 en laten we wel wezen bij welke oorlog was er geen geloof in het spel
N nova.... Forumbewoner 6 apr 2010 #13 Hij is goed!! Klokkenspel klokkenspel:jerry Alleen minder voor degene die er mee in aanraking zijn gekomen grtz
Hij is goed!! Klokkenspel klokkenspel:jerry Alleen minder voor degene die er mee in aanraking zijn gekomen grtz