T theunm Loopt hier de deur plat 2 mrt 2010 #1 Zoals de titel al zegt. Ik heb een stukje vinyl gekocht voor ons nieuwe onderkomen. alleen nu nog iemand die het kan leggen. Dus als er iemand is die dit voor zijn beroep doet. en natuurlijk tegen vergoeding. het gaat om de zolder van deze ruimte theun
Zoals de titel al zegt. Ik heb een stukje vinyl gekocht voor ons nieuwe onderkomen. alleen nu nog iemand die het kan leggen. Dus als er iemand is die dit voor zijn beroep doet. en natuurlijk tegen vergoeding. het gaat om de zolder van deze ruimte theun
T theunm Loopt hier de deur plat 3 mrt 2010 #3 nop. er was hier geen animo. afspraak gemaakt voor maandag. ga het weekend weer aan de klus. nog een beetje hout halen en kijken of ik scherper plaatjes kan schieten theun
nop. er was hier geen animo. afspraak gemaakt voor maandag. ga het weekend weer aan de klus. nog een beetje hout halen en kijken of ik scherper plaatjes kan schieten theun
O opelremco Komt hier geregeld 8 mrt 2010 #4 heb je dr al iemand voor?en hoeveel m2 is het? heb misschien wel iemand voor je.
T theunm Loopt hier de deur plat 8 mrt 2010 #5 Sorry, maar vandaag is er iemand geweest. nog geen plaatjes. naar verluid ziet het er wel strak uit. Theun
Sorry, maar vandaag is er iemand geweest. nog geen plaatjes. naar verluid ziet het er wel strak uit. Theun