O Opelkees Hoort bij de inboedel 19 jan 2010 #1 Heey ik zoek 2 ankerplaten voor achter de voorremschijven mijne zijn helemaal door en wat zijn mooie 40mm verlaging veren? alvast bedankt
Heey ik zoek 2 ankerplaten voor achter de voorremschijven mijne zijn helemaal door en wat zijn mooie 40mm verlaging veren? alvast bedankt
C city77 Post best veel 19 jan 2010 #2 denk dat je de stofkappen bedoeld ? ik heb de mijne eraf gehaald, zal morgen es ff kijken of ik ze weer kan vinden king:
denk dat je de stofkappen bedoeld ? ik heb de mijne eraf gehaald, zal morgen es ff kijken of ik ze weer kan vinden king:
F fredericki200 Komt hier geregeld 19 jan 2010 #4 gewoon de veren van verlagingssets.nl komen de mijne ook vandaan:thumbup is ook niet duur
O Opelkees Hoort bij de inboedel 20 jan 2010 #5 ja inderdaad daar maar ff bestellen zijn aardige enthousiaste jongens:thumbup hoop dat ik die plaat vind wou zaterdag de remmerij los halen kan ik ze meteen vervangen
ja inderdaad daar maar ff bestellen zijn aardige enthousiaste jongens:thumbup hoop dat ik die plaat vind wou zaterdag de remmerij los halen kan ik ze meteen vervangen
O Opelkees Hoort bij de inboedel 20 jan 2010 #6 oke haha bedankt voor de info ik heb ze in ieder geval waarschijnlijk via Ronald Kosterking: kan ik de boel voor ook weer strak maken. zaterdag de nieuwe uitlaat eronder en de handremkabel dan kan ie in ieder geval weer door de APK maandag maar es afmelden
oke haha bedankt voor de info ik heb ze in ieder geval waarschijnlijk via Ronald Kosterking: kan ik de boel voor ook weer strak maken. zaterdag de nieuwe uitlaat eronder en de handremkabel dan kan ie in ieder geval weer door de APK maandag maar es afmelden