K koen-opel Komt weleens kijken 7 mei 2010 #1 Als ik op de knop voor mijn alarmlichten druk gebeurt er niks alleen het lampje bij m'n tellers blijft branden grt koen
Als ik op de knop voor mijn alarmlichten druk gebeurt er niks alleen het lampje bij m'n tellers blijft branden grt koen
J jomanta Komt weleens kijken 7 mei 2010 #3 origineel gepost door koen-opel Als ik op de knop voor mijn alarmlichten druk gebeurt er niks alleen het lampje bij m'n tellers blijft branden grt koen Dat word wel moeilijk raden zo met deze informatie :hmmz Vertel eens, wat heb je zelf al ondernomen (geschekt).
origineel gepost door koen-opel Als ik op de knop voor mijn alarmlichten druk gebeurt er niks alleen het lampje bij m'n tellers blijft branden grt koen Dat word wel moeilijk raden zo met deze informatie :hmmz Vertel eens, wat heb je zelf al ondernomen (geschekt).
S streamline Post best veel 7 mei 2010 #4 Komt overeen met mijn probleem:sleeping Zie http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=125672
M McLambo Hoort bij de inboedel 7 mei 2010 #5 Ik heb dit probleem toevallig ook met B-ascona. Knipperlichten zelf doen het wel (meestal).
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 8 mei 2010 #6 ja of constante stroom gebrek want alarm lichten lopen op constante stroom meet gewoon eerst de zekering kast door heel simpel effe boven meten en onder
ja of constante stroom gebrek want alarm lichten lopen op constante stroom meet gewoon eerst de zekering kast door heel simpel effe boven meten en onder