M mrjaxx Lid 11 okt 2009 #3 origineel gepost door Za4ra OPC Welkom op het forum, Wat voor auto heb je? een opel safita comfort uit 2001
origineel gepost door Za4ra OPC Welkom op het forum, Wat voor auto heb je? een opel safita comfort uit 2001
Z Za4ra OPC Post best veel 11 okt 2009 #4 Ik neem aan Zafira i.p.v. Safita. Serviceklep zijwand, 2 plastic moeren, achterlicht, kabeltrosstekker ontgrendelen en verwijderen, lamphouder ontgrendelen, geschikte gloeilamp vervangen.
Ik neem aan Zafira i.p.v. Safita. Serviceklep zijwand, 2 plastic moeren, achterlicht, kabeltrosstekker ontgrendelen en verwijderen, lamphouder ontgrendelen, geschikte gloeilamp vervangen.
M mrjaxx Lid 11 okt 2009 #5 origineel gepost door Za4ra OPC Ik neem aan Zafira i.p.v. Safita. Serviceklep zijwand, 2 plastic moeren, achterlicht, kabeltrosstekker ontgrendelen en verwijderen, lamphouder ontgrendelen, geschikte gloeilamp vervangen. idd een zafira dank je wel
origineel gepost door Za4ra OPC Ik neem aan Zafira i.p.v. Safita. Serviceklep zijwand, 2 plastic moeren, achterlicht, kabeltrosstekker ontgrendelen en verwijderen, lamphouder ontgrendelen, geschikte gloeilamp vervangen. idd een zafira dank je wel
Z Za4ra OPC Post best veel 11 okt 2009 #6 Let op. Als de 2 plastic moeren los zijn, moet je de unit buiten vasthouden, anders ligt die op de grond.
Let op. Als de 2 plastic moeren los zijn, moet je de unit buiten vasthouden, anders ligt die op de grond.