wim-v6 Forumbewoner 28 jul 2010 #21 heb hier een van 05-'97 gehad zonder 3e remlicht.. was geen showroom slaper daar er op alle onderdelen 97 word aangegeven.. Willem
heb hier een van 05-'97 gehad zonder 3e remlicht.. was geen showroom slaper daar er op alle onderdelen 97 word aangegeven.. Willem
S sw_reijnders Forumbewoner 28 jul 2010 #22 origineel gepost door wim-v6 nope pas halverwege '97 standaard geworden.. van oktober '95 t/m half '97 was dit een optie zelfs op de V6 CDX zoals je ziet. nu vind ik het B1 derde remlicht een beetje goedkoop overkomen en ben ik blij dat ik m niet heb. wil er een van een B2 in hebben... maar kom alleen maar B2 hatch en stations tegen op de sloop Willem uhuh ebay uhuh
origineel gepost door wim-v6 nope pas halverwege '97 standaard geworden.. van oktober '95 t/m half '97 was dit een optie zelfs op de V6 CDX zoals je ziet. nu vind ik het B1 derde remlicht een beetje goedkoop overkomen en ben ik blij dat ik m niet heb. wil er een van een B2 in hebben... maar kom alleen maar B2 hatch en stations tegen op de sloop Willem uhuh ebay uhuh
wim-v6 Forumbewoner 28 jul 2010 #23 bevriende sloop is goedkoper, namelijk 0 euro ik heb de instelling van, kom ik het tegen neem ik het mee.. Willem
bevriende sloop is goedkoper, namelijk 0 euro ik heb de instelling van, kom ik het tegen neem ik het mee.. Willem
S sw_reijnders Forumbewoner 28 jul 2010 #24 als ik hier op de sloop kijk, dan staan er alleen maar b1 GL'len. Daar zitten nog niet eens elec ramen voor op.
als ik hier op de sloop kijk, dan staan er alleen maar b1 GL'len. Daar zitten nog niet eens elec ramen voor op.
wim-v6 Forumbewoner 28 jul 2010 #25 haha... heb hier 2weken terug een B2 met handzwengels voor gehad voor een onderhoud klusje was stomverbaasd op de sloop hier staat zelfs een Astra-H SW in het rijtje opels tussen de Calibra's Vectra's A en B en overige ouwe opel meuk Willem
haha... heb hier 2weken terug een B2 met handzwengels voor gehad voor een onderhoud klusje was stomverbaasd op de sloop hier staat zelfs een Astra-H SW in het rijtje opels tussen de Calibra's Vectra's A en B en overige ouwe opel meuk Willem
H Henk042 Komt hier geregeld 28 jul 2010 #26 origineel gepost door wim-v6 ... maar kom alleen maar B2 hatch en stations tegen op de sloop Willem Leuke sloperij!! Kom hier in de buurt en net over de grens bijna nooit een hatchback tegen!!
origineel gepost door wim-v6 ... maar kom alleen maar B2 hatch en stations tegen op de sloop Willem Leuke sloperij!! Kom hier in de buurt en net over de grens bijna nooit een hatchback tegen!!