G gierka Lid 3 mei 2011 #1 als ik weg rijd dan springt het abs en tc lampjes aan laten uitlezen en dan krijg ik de volgende melding Retour pomp relais electro storing nu mijn vraag waar zit dat ding????????
als ik weg rijd dan springt het abs en tc lampjes aan laten uitlezen en dan krijg ik de volgende melding Retour pomp relais electro storing nu mijn vraag waar zit dat ding????????
R RAL Post best veel 9 mei 2011 #2 ECU = electronic control unit deze gaan wel vaker kapot en krijg je de melding die je nu heb.
R RAL Post best veel 9 mei 2011 #3 ECU = electronic control unit deze gaan wel vaker kapot en krijg je de melding die je nu heb.
1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 8 mei 2011 #6 even kijken of de steker verbinding niet geobsedeerd is heb ik al eens gehad gewoon even de contakten schoon maken waar zit die kijk naar je hooftremclinder en volg de lijdingen vind je hem van zelf meestal zit hij er flak bij
even kijken of de steker verbinding niet geobsedeerd is heb ik al eens gehad gewoon even de contakten schoon maken waar zit die kijk naar je hooftremclinder en volg de lijdingen vind je hem van zelf meestal zit hij er flak bij
1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 8 mei 2011 #7 even kijken of de steker verbinding niet geobsedeerd is heb ik al eens gehad gewoon even de contakten schoon maken waar zit die kijk naar je hooftremclinder en volg de lijdingen vind je hem van zelf meestal zit hij er flak bij
even kijken of de steker verbinding niet geobsedeerd is heb ik al eens gehad gewoon even de contakten schoon maken waar zit die kijk naar je hooftremclinder en volg de lijdingen vind je hem van zelf meestal zit hij er flak bij
F Fearless Forumbewoner 9 mei 2011 #10 Dat er op de pomp ook een computer zit. Het wil wel eens dat de stekkeraansluiting niet fris meer is, probeer het eens met contactcleaner.
Dat er op de pomp ook een computer zit. Het wil wel eens dat de stekkeraansluiting niet fris meer is, probeer het eens met contactcleaner.
F Fearless Forumbewoner 9 mei 2011 #11 Dat er op de pomp ook een computer zit. Het wil wel eens dat de stekkeraansluiting niet fris meer is, probeer het eens met contactcleaner.
Dat er op de pomp ook een computer zit. Het wil wel eens dat de stekkeraansluiting niet fris meer is, probeer het eens met contactcleaner.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 10 mei 2011 #12 @16v kadett c wrote:even kijken of de steker verbinding niet geobsedeerd is heb ik al eens gehad gewoon even de contakten schoon maken waar zit die kijk naar je hooftremclinder en volg de lijdingen vind je hem van zelf meestal zit hij er flak bij geobsedeerd van obsessie ? Neem aan dat je 'gecorrodeerd' bedoeld of had willen schrijven..
@16v kadett c wrote:even kijken of de steker verbinding niet geobsedeerd is heb ik al eens gehad gewoon even de contakten schoon maken waar zit die kijk naar je hooftremclinder en volg de lijdingen vind je hem van zelf meestal zit hij er flak bij geobsedeerd van obsessie ? Neem aan dat je 'gecorrodeerd' bedoeld of had willen schrijven..
J Jerremy Hoort bij de inboedel 10 mei 2011 #13 @16v kadett c wrote:even kijken of de steker verbinding niet geobsedeerd is heb ik al eens gehad gewoon even de contakten schoon maken waar zit die kijk naar je hooftremclinder en volg de lijdingen vind je hem van zelf meestal zit hij er flak bij geobsedeerd van obsessie ? Neem aan dat je 'gecorrodeerd' bedoeld of had willen schrijven..
@16v kadett c wrote:even kijken of de steker verbinding niet geobsedeerd is heb ik al eens gehad gewoon even de contakten schoon maken waar zit die kijk naar je hooftremclinder en volg de lijdingen vind je hem van zelf meestal zit hij er flak bij geobsedeerd van obsessie ? Neem aan dat je 'gecorrodeerd' bedoeld of had willen schrijven..