G gtw Post best veel 4 dec 2010 #1 Ik zoek het aansluit schema, om een v6, met een 2.5 kabelboom, ergens anders in te bouwen, wie heeft een duidelijk schema ?
Ik zoek het aansluit schema, om een v6, met een 2.5 kabelboom, ergens anders in te bouwen, wie heeft een duidelijk schema ?
G gtw Post best veel 4 dec 2010 #2 up voor mail, zodat ik melding krijg als er een andwoord word geplaatst
P Pastra Loopt hier de deur plat 8 dec 2010 #3 Ik heb wel een PDF schema voor v6 na 1996. Mail even naar patrick_el@hotmail.com, dan zal ik je het pdf-je opsturen!!!
Ik heb wel een PDF schema voor v6 na 1996. Mail even naar patrick_el@hotmail.com, dan zal ik je het pdf-je opsturen!!!
G gtw Post best veel 4 dec 2010 #4 up voor mail, zodat ik melding krijg als er een andwoord word geplaatst
P Pastra Loopt hier de deur plat 8 dec 2010 #5 Ik heb wel een PDF schema voor v6 na 1996. Mail even naar patrick_el@hotmail.com, dan zal ik je het pdf-je opsturen!!!
Ik heb wel een PDF schema voor v6 na 1996. Mail even naar patrick_el@hotmail.com, dan zal ik je het pdf-je opsturen!!!
D drakos Komt hier geregeld 4 jan 2011 #9 zou je het schema ook online kunnen plaatsen? ben hier ook naar op zoek. mvg, michel
H Haasje17 Forumbewoner 4 jan 2011 #11 Als je een ECU hebt is het niet zo heel moeilijk om hem in te bouwen
D drakos Komt hier geregeld 4 jan 2011 #12 zou je het schema ook online kunnen plaatsen? ben hier ook naar op zoek. mvg, michel
D drakos Komt hier geregeld 8 jan 2011 #13 gaat mij ook niet om het inbouwen, maar wil de kabelboom omleggen voor een wat cleanere look. maakt het makkelijker als ik weet wat wat is.
gaat mij ook niet om het inbouwen, maar wil de kabelboom omleggen voor een wat cleanere look. maakt het makkelijker als ik weet wat wat is.
H Haasje17 Forumbewoner 4 jan 2011 #14 Als je een ECU hebt is het niet zo heel moeilijk om hem in te bouwen
D drakos Komt hier geregeld 11 jan 2011 #15 iemand? e.v. als het naar mij toe wordt gemaild zorg ik dat het online komt te staan hier ( michelvdbor@live.nl )
iemand? e.v. als het naar mij toe wordt gemaild zorg ik dat het online komt te staan hier ( michelvdbor@live.nl )
D drakos Komt hier geregeld 8 jan 2011 #16 gaat mij ook niet om het inbouwen, maar wil de kabelboom omleggen voor een wat cleanere look. maakt het makkelijker als ik weet wat wat is.
gaat mij ook niet om het inbouwen, maar wil de kabelboom omleggen voor een wat cleanere look. maakt het makkelijker als ik weet wat wat is.
D drakos Komt hier geregeld 11 jan 2011 #18 iemand? e.v. als het naar mij toe wordt gemaild zorg ik dat het online komt te staan hier ( michelvdbor@live.nl )
iemand? e.v. als het naar mij toe wordt gemaild zorg ik dat het online komt te staan hier ( michelvdbor@live.nl )