Hallo goede middag mensen.
Ik heb een vraagje..
Ik zit te kijken om een opel astra j sports tourer te kopen.
Maar ik hoor/lees best veel negatieve verhalen over de benzine turbo motoren.. Zijn de motoren echt zo slecht? En is dit na een bepaalde bouwjaar verholpen? Ik hoor graag jullie...