Ook ik heb alle berichten hier over het display topic gelezen MAAR mijn probleem staat er dus niet tussen
HELP!!!
Ik heb sinds kort weer een Opeltje en ook mijn radio geeft "display safe" aan
Ik heb "AS" en "power" knoppen op alle mogelijke manier zoals hier voorgesteld geprobeerd...