Goedenavond,
Sinds een maand zijn wij in het bezit van een Opel Astra H 1.6, station uit 2005.
Nu hebben we een ongeluktje gehad en moeten we het voorspatbord en koplamp vervangen.
Weet iemand of er schema's/ tekeningen zijn met de bevestigingspunten van het spatbord en de koplamp (beide...