Beste Opel rijders
Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een Vectra C 2004 3.0v6. Ik heb veel probemen gehad met de egr motordraaide ook niet stationair steeds bij opstarten 1000rpm. Zodra ik mijn rem heb ingetrapt dan loopt hij wel stationair,en dan staat hij inzijn P stand. Nu heb ik de...