Gistermorgen reed ik van de oprit bij mij thuis (achteruit) alles goed. Bij wegrijden in de 1e versnelling alleen een licht gezoem en de auto komt niet van de plaats. In geen enkele versnelling is er beweging in de auto te krijgen. Koppeling voelde normaal en ook schakelmechanisme is in orde...