Klopt het dat de 1.6 16v station uit 2001 een ketting heeft i.pv een distibutiesnaar???
Wij zijn namelijk aan het kijken naar een station van rond dat bouwjaar en dit werdt mij net verteld door een verkoper maar ik twijfel aan het verhaal.
Bedankt alvast