hallo, ik ben nieuw hier en op aanraden van iemand lid gemaakt van dit forum.
mijn probleem is zaterdag met onze vectra weer moeiteloos 500 km gereden.
nu stonden wij bij terugkomst voor de stoplichten in hoogeveen.
en ineens loopt de auto op 3 poten.
de eerste bougie was verbrand...