MAYDAY MAYDAY, ik heb vandaag de signum opgehaald bij garage, het is niet de turbo of in het opelforum aangegeven probleem, volgens de garage is het een electronisch probleem, mede omdat als de rem wordt ingertapt het toerental verhoogd....... ben eingelijk beetje klaar met deze opel... maar...