Goedenavond
Ik ben Robert van Ark,keukenmonteur van beroep en sinds kort in het bezit van een Opel Vectra GTS uit 2003.
Na 4 Audi's overgegaan op Opel.
Mijn laatste Opel was een Kadett van het type rotte kokerbalken welke in 2en is gebroken vandaar de Audi's want nooit roest.
Mijn nieuwe...