Aller eerst goedemiddag,
Ik ben freek uit het midden des lands en nieuw op dit forum!
Ik ben in bezit van een vectra c 2.2 oude type motor waarvan tijdens het rijden het dashboard is uitgevallen
d.w.z.de verlichting en het lampje van de motorstoring werken nog ,maar voor de rest doet...