Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@wim-v6 wrote:De pulseversterker (oranje relais in de motorruimte relaisbox) wil wel eens kapot, evenals de teller zelf.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini hoe kun je dat testen ? Kun je me meer uitleggen daarover
@liviu2004 wrote:Kijk met opcom wat signaal teller heeft. Snelheid is een CAN-BUS bericht.
Wat is dat voor iets ? Hij is 3x uitgelezen en 1x met n soort tablet .. waarbij de auto schuin kwam te staan er gas gegeven werd en uiteindelijk geen reactieop zn scherm terug kreeg
Ik heb t probleem met mijn snelheidsmeter.
Stel je voor dat je in de stad 50 km/h rijd .. dan geeft de snelheidsmeter hooguit 20 km/h aan .. stel dat ik 100 of harder ga dan komt hij niet boven de 40 km/h uit .
We hebben de snelheid sensor al vervangen en n olie lekkage al vervangen .. Das...