Afgelopen jaar wel weer wat dingen met de auto meegemaakt. Helaas veel Hagelschade gehad, auto zat helemaal vol deuken en er zat een vouw in de klep. Alles wel heel netjes opgeknapt, klep +spoiler gespoten en opnieuw gemonteerd. Ook gelijk een nieuwe voorruit erin, deze was lelijk geworden door...