Halloo allemaal
ik ben joey 19 jaar
Astra rijden sinds een kleine 3 maanden
na eerst hoop problemen met de code tehwbben gahad van mij astra zit ik nu met het volgende
ik merkte dat me speakers het niet deden alleen de linker kant
dus de ene in me deur de gene bij het kapje bij de...