@Turbo-Dreams wrote:Waar kom je vandaan engin12344 ?
Rij zelf een Vectra sw, mijn kameraad rijdt een Vectra i500.
Beide van limburg, ik belgisch limburg dan. ;)
Ook ben ik in bezit van opcom.
gr
ik rij een Vectra B sport volgens mij :P
ik woon zelf in Venlo.
maar heb nog steeds nikst...