Wat een rijles scholen hebben jullie gehad. Ik heb nooit van 3 naar 5 gemogen. Net als bij 2000 als schakelen. Tenzij het net keer met snelheid aankomt. Maar mij rijles leraar had al zoiets van. Als jongeren koop je vaak ivm wegenbelasting e.d een benzine dus moet je op die manier beetje lessen...