@soepkiepe wrote:een echte crosworth?
dat spul schijnt super mooi te lopen ;)
heb zelf nog een escort mk3 station gehad, schijnt ook niet heel veel meer voor te komen.
reed 1e klas, maar miste toch mijn opel :P
enige nadeel is dat hij smorgens zeer slecht starte maar verder een top auto...