Simpele vraag(of toch niet?), als ik een Zafira B heb, met zo'n CD70 navigatiesysteem (dus origineel op het fabrieks-af scherm), kan ik daar dan ook een achteruitrijcamera op aansluiten?
Hoe zit dat precies, zitten er extra aansluitingen op het scherm of de radio? Schakelt ie automatisch aan...