Hoi Willem,
Thnx nee hij start niet op het moment dat ik mijn rem intrap verschijnt de F.
Oke maar is die schakelaar dan ook voor die onderbreking?
Of zit er ergens nog een Relais?
Deze schakelaar is de enige die ik kan vinden maar volgens een engelse site is het de remlicht schakelaar...