het is een beetje als je met een schakelbak gas geeft en dan lichtjes de koppeling even in trapt.
het gebeurt alleen van z'n 3 naar z'n 4. de rest gaat goed, ook naar z'n 5.
dit had ik eerder nooit, als ik nu vol optrek dan voel je hem erger, een soort bonk omdat het sneller moet denk ik..