Even van me afschrijven: :D
Ik begin me steeds meer te irriteren aan de grote autosites, zoals autoweek.nl en autoblog.nl. Vaak wordt er met een negatieve ondertoon geschreven over Opel en als het wel een keer positief is, is er een vaste groep reaguurders die het hele verhaal weer negatief...