Nnou Vandaag nog maar eens gebelt :swear naar mijn dealert in oostmarsum en het verhaal dat het nog steeds rook en nog steed verbruik heeft wel minder. 1 september mag ik de auto brengen dan gaan ze verder met het blauw rook probleem, ben benieuwd wat ze gaan doen met de auto. Ik vind het...