Wat ik nu merk ,nu ik het lampje heb vervangen dat het lampje het ook doet, maar niet meer constant een melding krijg dit gebeurd nu op regelmatige basis wel nog dus, het probleem is er nog steeds.
ik denk dat ik hem maar eens aan de coputer moet hangen in de garage .
en met mijn 3de remlicht...