@Arnegsi wrote:mijn 1e keer op de onderdelen beurs,
samen met een maat van me ik in de gsi en maat in zijn astra f cabrio (gsi)
wat ik nodig ben, luchthappers voor astra gsi liefst rood, en een sportstuur liefst origineel zonder airbag.
heb er zin in! tot zondag allemaal.wij hebben...