Beste allen,
Voor televisie opnames van een reconstructie, ben ik nog op zoek naar een Witte Opel Kadette(E). De opnames zullen plaatsvinden in de buurt van Amsterdam. Op dinsdag 08-11-2011 tussen 12:00 en 15:00 zullen de scenes met de Opel gedraaid gaan worden. Graag hoop ik in contact te...