Ik hoor bij het nemen van de bocht links voor een tikkend gekraak. Bij terugdraaien van stuur hetzelfde.
Zowel bij langzaam bocht nemen als sneller.
Buiten de bochten is er niets aan de hand
Herkent iemand dit euvel? :swear
Tips zijn welkom!
nog wat aanvulling
Opel Astra 1993 1.6...