Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heeft er iemand toevallig foto's hiervan genomen?
zit met hetzelfde probleem: kofferbak, bij reservewiel vol met water en de beschermingsmat ook volledig vochtig
of heeft iemand hier een bestelnr van of de exact juiste benaming voor als ik naar de opel dealer ga,
alsook is dit plastieken deel makkelijk te verwijderen?
Hallo allemaal
ik heb sinds enige tijd mij astra h ingeruild voor een insignia sedan facelift.
nu heb ik nog een mooi opc uitlaat sierstuk liggen, dat ik graag op de insignia wil zetten.
maar graag wil ik niet beginnen zagen en doen in mijn bumper,
daarmee vroeg ik me af ofdat er een optie...
hallo allemaal,
ik zit al enkele dagen met een klein probleemke
ik heb elektrische ruiten voor en achteraan, nu werken deze allemaal behalve links achter (bestuurderskant achteraan)
alles is tegoei aangesloten en nog eens dubbel gecheckt.
dus kan enkel een zekering zijn denk ik.
of weet...
heeft er iemand mss foto's gemaakt van hoe dit probleem op te lossen :)
dat zou iets gemakkelijker zijn
ik heb hier namelijk na 2 jaar terug last van bij men wagen.
ondertss zijn de plastieken doeken die onder de bkleding zitten afgekit
en andere boxen gestoken met dynamat
bedankt voor de reactie alvast
ik ga men gloeibougies zelf ook eens uitmeten
en ook de glow control zoals je zegd: waar zit deze juist of mss een foto van?
hallo allemaal,
ben een beetje ten einde raad, met deze foutcode
de wagen heeft dit al een maand dat hij deze foutcode aangeeft
batterij stuk = vervangen
alternator stuk, opgebrand = vervangen
gloeibougies zijn nog in orde
kabelboom gecontroleerd
kabels onder de batterijbak ook
hy...