Vandaag gespot 4 stuks ascona B om 11.10 smorgens (ik reed in de opel vivaro)
Reden achter elkaar in diepenveen, met een rode voorop, een okergele, een bruine (metallic) en nog 1....lastig hoor...
Smiddags kwam ik nogmaals de rode tegen, toen reed ik met de BMW 2002 en heb vriendelijk...